Kwaliteit Meldingen

Kwaliteitsmelding kan worden gebruikt om defecten te registreren en om verschillende acties te bepalen en te volgen om deze defecten te corrigeren / op te lossen. Een kwaliteitsmelding kan door de kwaliteit inspectie functionaliteit worden geinitieerd. Het is echter ook mogelijk om de functionaliteit van kwaliteitsmeldingen stand-alone te gebruiken.

Het is mogelijk om verschillende soorten meldingen te gebruiken;

  • Leveranciers meldingen
    • Gemaakt op basis van inkomende inspecties of handmatig aangemaakt
  • Klant meldingen
    • Gemaakt op basis van klant klacht of handmatig
  • Interne meldingen
    • Gemaakt tijdens interne inspectie of handmatig aangemaakt
  • Andere meldingen
    • Deze meldingen hebben geen betrekking op inspecties, maar bieden de mogelijkheid om processen te vergemakkelijken. Bijvoorbeeld een proces om stamgegevens te creeeren of onderhouden.

De meldingsfunctionaliteit binnen SAP is zeer flexibel, het biedt de mogelijkheid om uw eigen wensen op te nemen.

Bent u op zoek naar kennis en kunde over dit onderwerp, neem dan contact met ons op. We kunnen uw organisatie helpen met:

  • Analyseren en helpen met actuele problemen
  • Een second opinion geven over de configuratie van kwaliteitsmanagement module
  • Impactanalyse voor toekomstige inrichting